Paskelbti konkurso „Laisvės kontūrai” nugalėtojai ir darbai
„Laisvės kontūrai“, arba kūrybiškai apie meilę
Pavasario saulei pradėjus skaisčiau šviesti, vis dažniau žmonių veiduose galime išvysti šypsenas ir išgirsti žodį meilė. Vytauto Didžiojo universiteto Katalikų teologijos fakultete apie ją šiemet kalbėjo ir moksleiviai. Balandžio 1 dieną čia jau šeštąjį kartą įvyko respublikinio konkurso „Laisvės kontūrai“ finalas.
Šiemet konkurso organizatoriai sulaukė 90 mokslinės, meninės, mokslinės-meninės krypties darbų. Moksleiviai iš visos Lietuvos apie tikrąją meilę, pagarbos gyvybei bei kūrinijai išraiškas, džiaugsmus bei iššūkius prakalbo rašiniuose, parengė „Power point“ pateiktis, kūrė eiles, menines instaliacijas, dainavo, rašė scenarijus, piešė bei kūrė filmukus.
Pasidžiaugusi moksleivių kūrybiškumu, darbų originalumu bei gebėjimu atskleisti konkurso temą vertinimo komisija išrinko nugalėtojus. Pirmoji vieta atiteko Ugnei Tartėnaitei ir Karolinai Uscilaitei iš Vievio gimnazijos. Merginos pristatė dienoraštį „Meilė ir santuoka – sąjungininkai ar priešai?” Joms padėjo tikybos mokytoja-metodininkė Aušra Malinauskaitė – Sidorkina bei lietuvių kalbos mokytoja-metodininkė Irena Baliūnienė.
Antrosios vietos laimėtojai – LSMU gimnazijos moksleiviai Ieva Gaižauskaitė, Erikas Gorelčenko, Dominykas Latakas, kurie pristatė vaizdo filmuką „Kam sukūrei mane?” Moksleiviams pasiruošti padėjo tikybos mokytojas Mantvydas Randis.
Trečiąją vietą užėmė Kamilė Urbaitė ir Gabrielė Tijūnaitytė. Moksleivės taip pat pristatė vaizdo filmuką „Meilė moka laukti”. VDU Rasos gimnazijos mokines konkursui ruošė etikos mokytoja-metodininkė Daiva Roževičienė.
Šis konkursas kasmet sulaukia susidomėjimo. Konkurso tikslas – ugdyti vyresniųjų klasių moksleivių atsakingą požiūrį į meilę, lytiškumą, žmogaus gyvybę, skatinti tinkamai gerbti visą kūriniją ir padėti jiems priimti apgalvotus bei brandžius sprendimus savo gyvenime. Džiugu, jog moksleiviai drąsiai, kūrybiškai ir originaliai žvelgia į tai, kas svarbu. O organizatoriai tikisi, kad šis konkursas skatina ne tik atskleisti savo mokslinius bei meninius sugebėjimus, bet ir moko mylėti.