2013/2014 m. „Meilės formulė“

plakatas_2_spaudai+KTF šiais 2013/2014 mokslo metais pirmą kartą buvo organizuojamas  moksleivių konkursas “Meilės formulė”. Kviečiame jus pažvelgti į šio konkurso dalyvius, laureatus ir, žinoma,  jų darbus.


SIŪLOMŲ TEMŲ SĄRAŠAS

Dėmesio: žemiau pateiktos temos yra pateiktos tik kaip pavyzdžiai. Kaip nurodyta aukščiau, konkurso dalyviai visiškai laisvai pasirenka temą pagal juos sudominusią sritį žurnale Meilės santykiai arba knygoje Meilės pamokos. Išradingumo ir kūrybinės laisvės!

X + Y + ? = meilė
Filtruok, o ne flirtuok, arba Ką keičia mano žvilgsnis į kitą žmogų?
Ką duoda ir ką atima skaistybė?
Meilė ir santuoka – sąjungininkai ar priešai?
Populiarūs stereotipai (žl)ugdo meilę?
Kūno teologija – kas tai?
Santuoka – tvirtas pagrindas ar atgyvena?
Penkios (ne)įveikiamos kliūtys skaisčiai meilei.
Vaikinų ir merginų santykiai: kam naudingesni populiarūs stereotipai?
Kodėl tvirtesnės santuokos be „pabandymo“?
Tikra meilė įmanoma?
Verta laukti santuokos?
Žmogus – tikslas ar priemonė?

Nuotraukoje 2013-2014m. konkurso “Meilės formulė” finalo dalyviai:

Meilesformule-finalodalyviai-sum

Daugiau renginio akimirkų rasite ČIA.

Jūsų dėmesiui prizines vietas gavę moksleiviai ir jų darbai:

Iword vieta: Deinora Rudėnaitė (Vilniaus Karoliniškių gimnazija). Rašto darbas “Ar skaistumas – vertybė?”.

 

youtube logotipasII vieta: Aistė Venckevičiūtė (Jonavos Jaronimo Ralio gimnazija). Filmas “Meilės formulė”.

 

youtube logotipasIII vieta: Mantas Alšteinas, Kristina Lukjanenko, Reda Steišiūnaitė, Valentina Šalkauskaitė, Kristijonas Švaplys (Smilgių vidurinė mokykla).
Filmas “X + Y + ? = MEILĖ”.

Kitų finalininkų darbai:

youtube logotipasVilda Petrikaitė, Rokas Koveckis, Edgaras Storožuk (Klaipėdos Litorinos mokykla)

 

soundcloud-iconLinas Zakarevičius, Almantas Gaižauskas, Danas Butkus, Saulius Staliūnas, Tautvydas Juknevičius, Antanas Kunickas (Babtų gimnazija)

 

Ipptgnas Oleinikovas, Dalius Žukauskas (VDU Rasos gimnazija, Kaunas)

 

Mwordartyna Kučinskaitė (VDU Rasos gimnazija, Kaunas)

 

wordEglė Dubietytė (Akademijos Ugnės Karvelis gimnazija, Kauno raj.)

 

wordAistė Brusokaitė, Eglė Zubriūtė, Ignas Kriaučiūnas (Marijampolės marijonų gimnazija)

 

wordAdrija Naskauskaitė (Lentvario Motiejaus Šimelionio gimnazija)

 

Awordkvilė Gorbačaitė (Kulautuvos vidurinė mokykla, Kauno raj.)

 

Apptgnė Smagurauskaitė (Ignalinos gimnazija)

 

pdf logoJudita Advilonytė (Kauno jėzuitų gimnazija)

 

Swordamanta Sutkutė, Kotryna Šmitaitė (Kauno “Varpo” gimnazija)

 

Pagrindinės ir papildomos LITERATŪROS bei kitos medžiagos sąrašas

Pagrindinė literatūra

1. Casterman, Jean-Benoît. Meilės santykiai. Ar sėkmė įmanoma? 2013.
2. Pagojus, Ričardas. Meilės pamokos. Kad nemylėtume kaip idiotai. 2008 (ir kiti leidimai).

Pastaba. LKC padovanojo žurnalų Meilės santykiai visoms Lietuvos mokykloms, tad jų ieškokite savo mokyklos bibliotekose. Knygą Meilės pamokos galite rasti Lietuvos viešosiose ir kitose bibliotekose.
Konkurso dalyviai perskaito žurnalą Meilės santykiai arba knygą Meilės pamokos (galima perskaityti ir abu šiuos leidinius). Iš pasirinktame leidinyje aptariamų klausimų spektro moksleiviai pasirenka juos dominančią sritį ir laisvai suformuluoja savo darbo temą. Tolesniam temos plėtojimui šalia pagrindinės literatūros galima naudotis bet kuria kita pasirinkta medžiaga (leidiniais, paskaitomis, filmais ir kt.). Keli papildomos literatūros ir kitos medžiagos pavyzdžiai pateikti toliau.

Papildoma literatūra bei kita medžiaga

1. Dardenne, Jean-Pierre. Vaikas (meninis filmas, 100 min.), 2007.
2. Harris, Joshua. Atsisveikinimo bučinys pasimatymui. Katalikų pasaulio leidiniai, 2005.
3. Youcat. Jaunimo katekizmas. Katalikų pasaulio leidiniai, 2011.
4. Ma, Jaeson. Love (video klipas Youtube, 4:34 min.), 2009.
5. Narbekovas, Andrius. Lytiškumas: dovana ar našta? (paskaita, video įrašas Youtube, 47 min.), 2012.
6. Shankman, Adam; Moore, Mandy; West, Shane. Įsimintinas pasivaikščiojimas (meninis filmas, 98 min.), 2003.
7. West, Christopher. Kūno teologija pradedantiesiems. Katalikų pasaulio leidiniai, 2010.